Hyppigst stilte spørsmål

Få svar på en rekke av de hyppigste spørsmålene her:

Kommer skinScan også til Android?

Ja, vi jobber på å tilby skinScan til Android. Hvis du ønsker å få beskjed når skinScan er klar til Android, kan du melde deg på her.

Er skinScan gratis å bruke?

Ja. skinScan er gratis å laste ned, og Basistjenester og Premium-tjenester er gratis for en måned. Etter utløpet av prøveperioden, er det nødvendig for deg å opprette et abonnement for fortsatt tilgang til Premium-tjenester som Føflekkdagboken og Familiemodus. Ønsker du mer informasjon om Premium-tjenester, kan du klikke her. Hvis du ikke abonnerer, har du fortsatt tilgang til Basistjenester.

Hvordan tar jeg et godt bilde av en føflekk?

  1. Fjern alt håret rundt føflekken
  2. Ta bildet, hvor det er rikelig med naturlig lys
  3. Hold telefonens kamera parallelt med huden og rundt 10-15 cm. ovenfor føflekken
  4. Vær sikker på at bildet er skarpt.

For mer informasjon om å ta et godt bilde, klikk her

Kan jeg opprette profiler for min familie?

Ja. skinScans Premium-tjenester lar deg lage 6 flere profiler som kan brukes til å spore dine familiemedlemmer. For mer informasjon om Premium-tjenester, kan du klikke her.
Hvis du allerede har en konto, og har opprettet profiler for familien din, kan du kontakte oss på support@teleskin.com å se om det er mulig å legge til din eksisterende familie profil under navnet ditt.

Kan jeg følge utviklingen av en føflekk?

Ja. Under den gratis prøveperioden og når du abonnerer på skinScans Premium-tjenester, vil alle bildene du tar blir lagret i din Føflekkdagbok. I Føflekkdagbok vil du være i stand til å vise bildene og feed-back, akkurat som du kan sammenligne bilder av den samme føflekk ved siden av hverandre.
Hvis du er en eksisterende bruker, vil du ha tilgang til alle bilder som er tatt før innføring av Premium-tjenester, men bilder tatt etter utløpet av den gratis prøveversjon av Premium-tjenester vil ikke bli lagret, med mindre du er en premium-bruker.

Hvordan kan jeg dele mine resultater?

Ved hjelp av skinScans Premium-tjenester du kan generere en PDF-rapport som kan skrives ut eller sendes via e-post. Ønsker du mer informasjon om Premium-tjenester, kan du klikke her.

Hvor mye koster skinScans Premium-tjenester?

Det er tre abonnementer, du kan velge mellom: 1 måned, 3 måneder og 12 måneder. Bruk skinScan app for oppdaterte priser for hvert av abonnementene i din egen valuta. Abonnementet fornyes automatisk ved slutten av hver abonnementsperiode. Du kan oppgradere eller slette abonnementet når som helst.

Jeg kjøpte et abonnement på Premium Services, så hvorfor er jeg fremdeles oppført som Basisbruker?

Beklager denne feilen: Det kan ha vært en kommunikasjonsfeil mellom Apple og Teleskin. Gå fra hovedmenyen til Administrer Abonnement og trykk Gjenoppretter kjøp (Restore Purchase). Hvis dette ikke løser problemet, vennligst send en kopi av din Abonnementsbekreftelse (Subscription Confirmation) e-post fra Apple til support@teleskin.com

Hvordan endrer eller sletter jeg abonnementet mitt til Premium-tjenester?

Du kan oppgradere eller slette abonnementet dit når som helst. For å gjøre dette, går du til Innstillinger på telefonen, trykk på iTunes & App Store, trykk Apple-ID. Trykk på Vis Apple-ID, trykker abonnementer og trykk deretter på abonnementet du ønsker å endre.
Hvis du sletter abonnementet, vil du miste tilgang til Premium-tjenester på slutten av betalingsperioden.

Kan jeg få slettet mine data hvis jeg ønsker det?

Ja. Du kan alltid få dine data slettet ved TeleSkin. Hvis du ikke lenger ønsker å bruke skinScan, bare send en e-post som angir e-postadressen du brukte til å registrere seg til support@teleskin.com. Teleskin vil deretter slette dataene dine, og du vil motta en e-post som varsler deg om at dataene er slettet. Husk å slette skinScan fra telefonen.

Erstatter skinScan løsning legen?

Nei. Vår løsning er ikke gjort for diagnoser, og erstatter ikke et besøk til legen din. skinScan programmet bør brukes som et supplement til de regelmessige besøk til legen.

Hvor er skinScan tilgjengelig?

skinScan er for tiden tilgjengelig i Skandinavia, Australia og New Zealand.

Fikk du ikke svar på spørsmålene?

For TeleSkin betyr det mye at du får svar på spørsmålene. Fant du ikke svar på spørsmålet ditt her, kan du skrive til oss på: info@teleskin.com